Čakate na sporočilo kje je vaša pošiljka? Kontaktirajte nas!
Že vnaprej se vam opravičujemo za zamudo pri dostavi vaše pošiljke. Radi vam bomo pomagali odgovoriti na vsa vaša vprašanja v zvezi z vašim naročilom.
Pri plačilu preko bančnega nakazila prihaja do zamude sporočila 1-2 dni zaradi obdelave transakcije - vknjiženja denarja.
Do zamude sporočila pride, če ste naročili izdelek, ki ga trenutno nimamo na zalogi.
Kaj storiti, če pride do zamude sporočila vašega naročila?
1.
Najprej preverite stanje svoje pošiljke.
Za preverjanje statusa potrebujete številko naročila (npr. 0400123456) in vašo poštno številko.
Na sledilni povezavi vnesite samo številko naročila, ne vpisujte številke računa (npr. 4000123456).
Številko naročila najdete v elektronskem sporočilu s potrditvijo naročila.
2.
V primeru dodatnih vprašanj nas prosimo kontaktirajte.
Vsa morebitna vprašanja vam bo takoj odgovorila naša virtualna asistentka Klara.