Pogosto zastavljena vprašanja
Kaj dobite, če vzamete esenco Berlina in z njo oblikujete kuhinjski robot?
Dobite kakovostne izdelke. Kajti Nemčija ne oprošča, sprejme samo najboljše. Izdelki bodo lepi. Kajti Berlin s svojo zgodovino znanih oblikovalcev drugače sploh ne zna. Izdelki bodo barvni. Kajti ulice Berlina so vedno bile prostor, v katerem so se zlivale kulture in stili.Vse navedeno pa je Klarstein. Že od leta 2008 prinašamo v vaše kuhinje več veselja in barv z našimi kuhinjskimi aparati, ki so jih zasnovali v srcu Nemčije. Našli nas boste v več kot 20 državah sveta, v katerih ne zagotavljamo samo prodaje, ampak tudi servis in pomoč strankam v veliko jezikih.
Izbira blaga
Ne znam se odločiti, kateri izdelek je zame najbolšji
Če se ne morete odločiti pri izbiri našega izdelka, zagotovo vam bodo v pomoč kratka navodila:
V primeru vprašanj se lahko kadarkoli obrnete na naš klicni center 02/212 942 33 (od 8:00 do 18:00), ali po elektronski pošti na naslov info@klarstein.si
Kaj je wishlist, in kako nanj dodam izdelke?
Če imate račun na naši strani, lahko dodajate izdelke, ki so vam všeč, v seznam želja. Zadostuje klik na srček na strani posameznega izdelka. Nato lahko vse označene izdelke pregledujete z gumbom „Wishlist“ v desnem zgornjem kotu.
Naročilo blaga
Kako lahko naročim izdelke?
JZadeva je preprosta. Izberite v naši ponudbi izdelek, ki vam ustreza. Izberite različico in kliknite na „V košarico“. Lahko nadaljujete, dokler ni v košarici vse, kar želite kupiti.
V oknu „Košarica“, ki ga vidite v desnem zgornjem kotu, lahko pregledujete vsebino svoje košarice v posebnem oknu (kliknite gumb „Pokaži košarico“). Tukaj lahko umaknete izdelke ali popravite naročeno količino, lahko tudi vnesete kodo za popust. Druga opcija je, da nadaljujete neposredno na blagajno. Če niste prijavljeni v svoj KLARSTEIN račun, sistem vas bo zaprosil za prijavo, lahko pa nadaljujete tudi brez registracije.
Nato izberete način plačila, potrdite naročilo in opravljeno!
Ali lahko prekličem naročilo?
Če vašega naročila še nismo odpremili (lahko preverite s klikom na povezavo, ki smo vam jo poslali skupaj s potrditvijo naročila), lahko naročilo še vedno prekličete. Zadostuje, če nas kontaktirate po e-pošti ali telefonu.
Na kaj moram paziti pri naročilu?
Če nimate računa na naši strani, posvetite, prosim, pozornost pravilnemu vnosu podatkov za račun in naslova za dostavo. Pri vnosu e-naslova preverite tudi zatipkane napake. V nasprotnem primeru vam ne moremo poslati pomembnih informacij v zvezi z vašim naročilom. Za odpremo pošiljk potrebujemo tudi vašo telefonsko številko, da vas bomo lahko v primeru potrebe hitreje kontaktirali.
Dostava pošiljke se opravi šele po prejemu plačila ali potrditvi plačila s strani tretje osebe (plačilo vnaprej z nakazilom, PayPal). Pri plačilu po povzetju nastanejo dodatni stroški, ki jih bomo obračunali med postopkom nakupa.
Imam kupon za popust. Kako ga lahko uporabim?
Izberite blago, vložite ga v košarico in nadaljujte na blagajno. V koraku „Izbira načina plačila“ boste lahko vnesli svojo kodo.
Pazite, ker so lahko določene kode omejene samo na določene izdelke, ali pa naročila od določenega zneska.
Ali je bilo moje naročilo odpremljeno?
Po odpremi naročila boste dobili e-sporočilo s povezavo za spremljanje pošiljke. Če ste se registrirali v naši e-trgovini, status dostave lahko spremljate tudi v svojem uporabniškem računu v zavihku "Moja naročila".
Uporabniški račun
Kakšne prednosti ima uporabniški račun?
Kakšne prednosti ima uporabniški račun?
Kot prvo zagotavlja udobno dokončanja naročila, saj namesto vas izpolnimo vse podatke. Nato zagotavlja enostavno spremljanje statusa vašega naročila od trenutka sprejema naročila do dostave na dom – in dostop do celotne nakupovalne zgodovine.
Poleg tega boste dobili dostop do „Wishliste“, ki omogoča vnos izdelkov, za katere se zanimate in jih želite v prihodnje kupiti.
Kako si ustvarim uporabniški račun?
Zelo enostavno! Zadostujejo 3 koraki:
- 1. Kliknite gumb „Prijava“ v desnem zgornjem kotu. Čisto spodaj boste videli opcijo „Prijava zdaj“.
- 2. Sistem vas preusmeri v prijavni obrazec, ki ga boste izpolnili, potrdili soglasje z obdelavo osebnih podatkov in z reCAPTCH nam boste potrdili, da niste robot. S klikom na gumb „Registracija“ boste podatke potrdili.
- 3. Opravljeno! Zdaj ste registrirani, prijavljeni in lahko nakupujete. Na e-naslov, ki ste ga vnesli pri registraciji, vam bomo poslali za vsak primer po e-pošti potrditev.
Kako naj se prijavim v svoj račun?
Če ste registrirani, kliknite gumb „Prijava“ v desnem zgornjem kotu. Vnesite svoje podatke, potrdite in ste prijavljeni! Če uporabljate svojo napravo, priporočamo, da v brskalniku omogočite opcije „zapomni si geslo“, kar omogoča v prihodnje samodejno prijavo.
Kako lahko spremenim naslov ali druge podatke?
- 1. Po prijavi kliknite v desnem zgornjem kotu „Moj račun“.
- 2. Iz spustnega seznama izberite „Moj račun“.
- 3. Izpišejo se vsi vaši podatki. S klikom na gumb „Uredi“ lahko spremenite svoj naslov, z gumbom „Dodaj naslov“ lahko dodate naslov za dostavo, če ni enak naslovu za račun.
- 4. Če morate spremenite določene podatke (ime ali priimek), pomagali vam bodo zaposleni v klicnem centru.
Pozabil sem geslo. Kaj naj naredim?
Ponovni dostop do svojega računa lahko dobite v nekaj minutah. Kliknite gumb “Prijava“ v desnem zgornjem kotu, iz spustnega seznama izberite „Pozabljeno geslo?“. Vnesite svoj e-naslov. Poslali vam bomo povezavo, s pomočjo katere boste lahko geslo nemudoma zamenjali z novim.
Kako spremenim geslo?
- 1. Po prijavi kliknite v desnem zgornjem kotu „Moj račun“.
- 2. Iz spustnega seznama izberite „Moj račun“.
- 3. Vidite vse svoje podatke. Kliknite gumb „Spremeni geslo“ poleg postavke Geslo, vnesite novo geslo in potrdite. Opravljeno!
Plačilo
Imam kupon za popust. Kako ga lahko uporabim?
Izberite blago, dodajte ga v voziček in nadaljujte do plačila. V koraku „Izbira načina plačila“ boste lahko vnesli kodo. Pozor, določene kode so lahko omejene samo na določene izdelke, ali pa naročila od določenega zneska.
Način plačila
Plačilo s kartico
Pri plačilu s plačilno ali kreditno kartico navedite med postopkom plačila informacije o kartici, vključno s 16 številkami kartice, veljavnostjo in številko CVV.
Za varnost se vam pri nas ni treba bati. Za obdelavo plačil uporabljamo vmesnik Adyen, ki izpolnjuje stroge varnostne standarde PSD2 SCA in uporablja umetno inteligenco za prepoznavo goljufivih transakcij. Podrobnosti o vaši kreditni kartici prenašamo na podlagi varnostnega protokola SSL na enega od naših šifriranih varnostnih strežnikov. Visoki varnostni standard varuje vaše podatke pred zlorabo.
Plačilo PayPal
Plačilo Paypal je enostavno, hitro in varno. Zadostuje, če se prijavite v svoj račun, ali oblikujete račun in mu pridružite kreditno kartico. Če želite izvedeti več, vse pomembne podatke lahko najdete na uradnih spletnih straneh PayPal.
Pri plačilu s PayPal nimamo nobenega dostopa do podatkov iz vaše kartice, plačilo povežemo z imenom računa, iz katerega ste plačali. Gre torej za enega najbolj varnih načinov plačila.
Plačilo z nakazilom na račun
Pri plačilu z nakazilom na račun boste takoj po zaključenem naročilu po elektronski pošti prejeli potrdilo svojega naročila, v katerem bodo navedeni vsi potrebni podatki.
Bančni podatki podjetja Berlin Brands Group a.s.Imetnik računa: Berlin Brands Group a.s.
Banka: UniCredit Bank
Številka računa: 1188303007
Koda banke: 1111
IBAN: SK90 1111 0000 0011 8830 3007
BIC: UNCRSKBX
Plačilo po povzetju
Naročeno blago boste plačali šele ob prevzemu pri kurirju. Opozarjamo vas, da pri plačilu po povzetju se cena poštnine zviša za 2 €.
Prevoz in dostava
Kako hitro boste odpremili pošiljko?
Naročila običajno odpremimo naslednji delovni dan od prejama plačila ali potrdila o plačilu s strani tretje osebe (PayPal). Prejem plačila z neposrednim nakazilom lahko potrdimo šle po prilivu zneska na naš račun. Zato v tem primeru traja odpošiljanje blaga en ali dva dni več.
Kako dolgo bo trajalo, da dobim pošiljko?
Vsi naši izdelki bodo k vam prispeli iz Nemčije. Trudimo se, da ne obremenjujemo prometnih povezav in narave, naši tovornjaki se zato vedno peljejo polni. Zaradi tega lahko dostava traja približno 5-7 delovnih dni.
V primeru večjih izdelkov (hladilniki …) lahko dobava traja še dan ali dva več.
Paket se zdi poškodovan
Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je embalaža poškodovana, odprite pošiljko v prisotnosti kurirja, odpiranje paketa pa poslikajte. Če se zdi izdelek nepoškodovan, lahko pošiljko „prevzamete s pridržkom“ – s kurirjem izpolnite zapisnik, če bi se karkoli zgodilo, imate pravico do nadomestila od prevoznika.
Paket je izgledal v redu, po odpiranju pa sem ugotovila, da je izdelek poškodovan
Poškodbe poslikajte takoj po odprtju paketa. Težavo je potrebno prijaviti najpozneje v 48 urah kurirski službi, pri kateri boste lahko zahtevali nadomestilo. Za reklamacijo boste potrebovali številko pošiljke (številka lahko najdete na paketu, ali pa pri prijavi v metaapp) ter slikovno dokumentacijo. Pošljite elektronsko sporočilo na naslov claims@intime.sk z opisom poškodbe, številko paketa in slikami ter naprej ravnajte po navodilih prevoznika.
Vračilo blaga
Kako lahko odstopim od pogodbe in vrnem blago?
Če od nakupa še ni poteklo 14 dni in je blago nerabljeno ter v originalni embalaži, vračilo je zelo enostavno. Izpolnite spletni obrazec, blago zapakirajte v originalno embalažo in pošljite nazaj na naslov pošiljatelja. Denar vam bomo vrnili najpozneje v 14 dneh od prejema blaga pri nas.
Blago lahko vrnete tudi v primeru, da ste ga že uporabljali; v tem primeru bomo znesek vračila znižali za stroške morebitnega čiščenja ali druge vzpostavitve izdelka v prvotno stanje.
Več podrobnosti o odstopu od pogodbe lahko najdete v naših poslovnih pogojih , točka 10.
Kakšno garancijo imam pri nakupu izdelkov Klarstein?
Za vse naše izdelke nudimo 3-letno garancijo. Poleg tega imate pri nakupu na voljo 14 dni za vrnitev izdelka v primeru, da vam ne bo ustrezal.
Kdaj lahko uveljavljam reklamacijo blaga? Kakšni so pogoji za reklamacijo?
Vse informacije o reklamaciji so navedene v naših poslovnih pogojih, v delu „Reklamacijski pravilnik“.
Izdelek sem dobil brez navodil/nima navodil v mojem jeziku. Kaj naj naredim?
Če ste izdelek prejeli brez navodil, ali pa ste navodila izgubili, pripravili smo za vas spletno različico v obliki PDF, ki si jih lahko kadarkoli natisnete. Navodil so objavljena na podstranki zadevnega izdelka v delu „Lastnosti in dimenzije“.